Succesverhalen
share Delen

Kleywegen vindt met succes een Financieel administratief medewerker!

Kleywegen in Woerden heeft een nieuwe financieel administratief medewerker aangenomen. De functie, met een werkweek van 32 tot 40 uur, is gericht op het nauw samenwerken met de collega van de financiële administratie en het onderhouden van contacten met andere collega’s binnen het bedrijf.

De werkzaamheden omvatten het verwerken van in- en verkoopfacturen, urenregistraties van alle werknemers, verzorgen van het betalingsverkeer, en het uitvoeren van periodieke financiële aangiften. De medewerker draagt ook bij aan de optimalisatie van de automatisering en houdt de administratie up-to-date.

Voor deze rol was een minimale MBO-opleiding in financiële richting vereist, enige ervaring in een administratieve functie was een pre, evenals bekendheid met automatisering zoals Excel. Goede communicatieve vaardigheden, flexibiliteit, nauwkeurigheid, proactiviteit, en betrokkenheid waren belangrijk.

Kleywegen biedt een afwisselende functie, een salaris passend bij kennis, opleiding en ervaring, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, en mogelijkheden voor persoonlijke groei. Deze aanstelling draagt bij aan de efficiëntie en effectiviteit van de financiële administratie van Kleywegen.